Ön itt van: Kezdőlap / Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

Nem találod kérdésedre a választ? Írj nekünk az info@ganoexcel.hu e-mail címre! Ha nem tudod megfogalmazni a problémát, mellékelj képernyőfotót, melyet a billentyűzete PrtScn gombjának lenyomásával, egy word vagy jpg dokumentumba Ctrl+V-vel beillesztve menthetsz le! :-)

 

Rendszerhasználat - ganoexcel2u.com


 Kérdés (K): Hogyan regisztrálhatok a Gano Excel központi rendszerébe?

Válasz (V): Regisztrálni akkor tud valaki, ha a következő alapadatokat eljuttatja hozzánk telefonon (06-1-796-1180) vagy e-mailben (címünk: info@ganoexcel.hu):

Kötelező adatok:

- Név:
- Születési dátum:
- Adószám:
- Személyiigazolvány-szám:
- Magánszemély vagy vállalkozó/vállalkozás:
- Cím (irányítószám, város, utca, emelet, ajtó):
- E-mail cím:
- (Mobil)telefonszám:
- Szponzor neve:
- Szponzor kódja:

Megadható még:

- Örökös: neve, születési dátuma, hozzátartozói viszony
- Banki adatok: bank neve, IBAN kóddal együtt a 3x8 jegyű bankszámlaszám, SWIFT kód. Fontos: Bankszámlaszámot akkor tudunk elfogadni és rögzíteni, ha a regisztrált tag saját nevén lévő a bankszámlaszám, valamint eljuttat erről az irodába egy hiteles bizonyítékot, pl.: szkennelve vagy postai úton elküldi a banki bizonylatának fejlécét, amin a neve és a teljes bankszámlaszám látható, esetleg banki igazolószelvényt.

Regisztrálni a ganoexcel.hu oldalon keresztül is lehetséges, a jobb felső sarokban található Regisztráció kifejezésre kattintva. A webshopon történő rendeléshez szükséges tudnivalók a Hogyan rendelhetsz? menüpontban találhatóak.

FONTOS: A regisztrációval egy időben szükséges az alábbi termékek közül egyet rendelni: 

A regisztrációs költség: 2.850 Ft (a honlapon Indulócsomag / Tagsági díj néven szerepel), mely tartalmazza az alábbiakat:
- a regisztráció adminisztrációs költségét
- 1 db belépő mappát
- 2 db szórólapot
- 3 db szerződést (amiből az egyik példány kitöltendő és fizikailag az irodába visszajuttatandó!)
- 3 db mintaterméket (1-1 zacskó GanoCafe Classic, CanoCafe 3in1, Gano Schokolade)

K: Milyen kedvezményekre leszek jogosult, ha taggá válok?

V: Tagjainknak hoztuk létre webáruházunkat, ezzel biztosítva azt, hogy ezentúl online is tudjanak élni az állandó törzsvásárlói kedvezménnyel. Minden Gano Excel tag az ajánlott fogyasztói árhoz képest minimum 30%-kal alacsonyabb áron jut hozzá a termékekhez.

További Gano Excel kedvezmények:
Egyszeri lehetőség regisztrációkor: amennyiben a megrendelt termékek összpontszáma eléri a 60 PV-t, akkor 10 Ft-os kedvezményes áron küldünk egy Gano Excel terméket (a termék pontos megnevezése a Hírek menüpontban, az aktuális csomagajánlatok között található). Amennyiben ez a pontszám 180 PV vagy afölötti, akkor a promóció összevonódik másik állandó kedvezményünkkel, és még egy terméket küldünk 10 Ft-os kedvezményes ár ellenében.
A regisztráció díjtalan is lehet abban az esetben, ha állandó csomagajánlataink (Vezetői Sikercsomag 1 - 2) valamelyikét rendelik meg. Ebben az esetben a termékek nem válogathatóak, variálhatóak. Természetesen a csomag tartalma mellé rendelhető plusz termék, kivenni azonban nem lehet belőle. Ilyenkor viszont a 60 PV-s egyszeri kedvezménnyel nem lehet élni.

K: Mi a különbség a webiroda (www.ganoexcel2u.com) és a ganoexcel.hu között?

V: A ganoexcel.hu oldal magyar nyelven nyújt tájékoztatást a Gano Excel termékeiről és a legújabb akciókról. Habár mindkét oldal hivatalos Gano Excel oldal, a ganoexcel.hu oldalon nem lehet nyomon követni a bónuszkimutatásokat. A ganoexcel.hu weboldal elsősorban a magyar nyelvű felhasználók minél teljesebb informálása érdekében jött létre, illetve az online vásárlás lehetővé tétele érdekében.

www.ganoexcel2u.com malajziai üzemeltetésű honlap, a honlap üzemeltetői nem tudnak magyarul. Kérünk, hogy észrevételeidet az info@ganoexcel.hu oldalra küldd el! 

A www.ganoexcel2u.com oldalon nem lehet vásárolni - a honlap vásárlói kosara átirányít a magyar honlap webshopjára, ahol kötelező külön is regisztrálni. A közérdekű információk rendszeresen frissülnek a webirodában is, azonban a legfrissebb információk érdekében érdemes a következő oldalt rendszeresen böngészni: http://ganoexcel.hu/hirek!

K. Hogyan lépjek be a webirodába (https://www.ganoexcel2u.com)?

V: A webirodát Internet Explorer böngészőből javasolt megnyitni. Kérjük, a cím pontos beírására fokozottan ügyelj: www.ganoexcel2u.com!

Kattints a két üres rubrika mellett látható "Forgot Password?" kérdésre.
Az újonnan felbukkanó ablak felső részébe írd be a pontos, teljes törzsvásárlói kódodat, az alsóba pedig az e-mail címed.
Nyomj a "Submit" gombra.
Egy napon belül megkapod e-mail címedre az új jelszavad, amivel beléphetsz a webirodába.

K: Hogyan használjam a webirodát?

V: Kattints ide a letölthető magyarázatért: 

http://ganoexcel.hu/images/dokumentumok/Gano_Excel_rendszerhasznalati_utmutato.pdf, vagy hívd irodánkat a +36 1 796 1181-es telefonszámon!


 

 

 

Honlap, webshop - ganoexcel.hu


K: Kötelező regisztrálnom a ganoexcel.hu oldalán?

V: A regisztráció szabadon választható, a webshopon keresztül történő megrendelésnek azonban előfeltétele.

K: A webshopon keresztül szeretnék vásárolni. Hogyan tehetem ezt meg?

V: Ha a ganoexcel.hu oldalára szeretnél belépni, előbb regisztrálnod kell a jobb felső sarokban lévő Regisztráció feliratra kattintva. Miután a kért az információkat elküldöd, irodánk kap egy értesítést a regisztrációról, Te pedig e-mailben megkapod a választott felhasználónevet és jelszót. 

Felhívjuk a figyelmedet három dologra:
- mivel a honlap nincs összekötve a malajziai weblappal, ezért aki a rendszerünkben regisztrált, automatikusan még NEM lesz regisztrált tagja a magyar oldalnak!
- a regisztráció NEM KÖTELEZŐ, az oldal tartalmát a nem regisztrált érdeklődők is teljes jogú felhasználóként olvashatják!
- a ganoexcel.hu oldalon való regisztráció mindössze két dologhoz szükséges:

  • véleménynyilvánítás a termékekről;
  • vásárlás a webshopban.

K: Hogyan vásárolhatok a webshopon keresztül?

V: Az oldalra való belépés után a kívánt termékeket virtuális kosarába helyezésével, majd a megrendelés elküldésével vásárolhatsz a http://ganoexcel.hu/ webshopjából. A lehetséges fizetési módokat illetve a szállítási időt is taglaló részletes leírás itt található: http://ganoexcel.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek. További kérdéseidre keresd a választ a Hogyan rendelhetsz? menüpontban.


 

 

 

Termékekkel kapcsolatos kérdések


K: Mennyi ganodermát tartalmaz egy zacskó kávé a kapszulához viszonyítva?

V: Egy zacskó kávéban a kapszulához képest 1/3 mennyiségű ganoderma van. 


 

 

 

Rendelésekkel kapcsolatos kérdések


K: Miért van az, hogy aki csomaggal regisztrál, annak nem jár becsomagolt mappa, szórólap és 1-1 termék, csak a Belépő mappa? Nem lehetne ez egységes?

V: A kóstoló termékekkel egybecsomagolt mappát azok kapják, akik kifizetik a regisztrációs költséget (2.845 Ft). Akik csomaggal regisztrálnak, és az aktuális promóciós csomagajánlatunk ingyenes regisztrációt tartalmaz, azoknak csak a mappát küldjük el.
A Gano Excel Vezetőség így tesz különbséget a regisztrálók között: aki kifizeti a regisztrációs költséget, ajándék kostoló termékeket is kap, aki pedig csomaggal regisztrál, a csomagajánlattal összefűzött kedvezményekben részesül. Ez egy választási lehetőség a Gano Excelnél.

 

K: Mennyibe kerül az utánvétköltség (COD-díj)?

V: Az utánvétköltség egységesen 650 Ft/rendelés.

 

K: Hogyan változhat a szállítási költség?

V: A szállítási költség a csomag súlyától függ, és az alábbi sávok szerint számítódik:

  • 0.1 - 2 Kg: 1200 Ft
  • 2.1 - 3 Kg: 1250 Ft
  • 3.1 - 5 Kg: 1380 Ft
  • 5.1 - 10 Kg: 1630 Ft
  • 10.1 - 15 Kg: 2010 Ft
  • 15.1 - 20 Kg: 2340 Ft
  • 20.1 - 25 Kg: 2570 Ft
  • 25.1 – 30 Kg: 2800 Ft
  • 30.1 – 40 Kg: 3370 Ft

 

 

K: Mire ügyeljek a rendelés során?

V 1: Kiszállítás idejére
Ha a csomagodat délelőtt 11 óránál korábban rendeled meg, akkor már a következő munkanapon kiszállításra kerül. 11 óra után azonban már csak a rendeléstől számított második munkanapon lesz kézbesítve. Így a pénteki rendelések esetén a 11 óra előtt rendelt csomagok hétfőn, míg a 11 óra után leadott rendelések kedden kerülnek kiszállításra. Ünnepek idején változhat a kiszállítási idő, de ezekről a változásokról mindig időben tájékoztatunk a Facebook oldalunkon és hírlevelünkben.

V 2: Utánvét költségére
Kiszállításkor történő készpénzes fizetés esetén a futárnak fizetendő összegbe bele van kalkulálva egy fix 650 Ft-os utánvét (ún. COD) díj, mely a számlán külön tételként van jelezve. Banki átutalás esetén ezt a díjat nem kell kifizetni. Ha az átutalásos fizetésmódot választod, figyelj arra, hogy csak abban az esetben tudjuk kiküldeni csomagodat a következő munkanapon, ha még délelőtt 11 óráig elküldöd nekünk az átutalás bizonylatát a pontos összegről. Az átutalás előtt mindenképp várd meg az iroda visszaigazoló e-mailjét, majd ezt követően az átutalás során figyelj, hogy a közlemény rész is megfelelően legyen kitöltve.

V 3: Futárcég értesítésére
A kiszállítás napján a GLS futárcég SMS-ben értesít arról, hogy nagyjából mikorra várható a csomag kézbesítése. Az SMS-ben egy 3 órás időintervallumot fognak megadni, illetve a csomagszámot. A csomagszámot megadva egyeztethetsz a kiszállításról a GLS ügyfélszolgálatán: 06-1-802-0265. Amennyiben a fenti telefonszámon nem tudod elérni a futárszolgálatot, akkor nálunk is érdeklődhetsz a csomagoddal kapcsolatban.

V 4: Pontos összegre
Helyszíni készpénzes fizetés esetén érdemes előkészíteni pontosan a fizetendő összeget, mert a futárnak nem kötelessége váltópénzt tartani magánál. Fizetés előtt mindenképp győződj meg róla, hogy a számlán szereplő összeg megegyezik-e az általunk kikalkulált, rendelés során pontosított összeggel.

V 5: Csomag ellenőrzésére
A csomag átvétele előtt ellenőrizd a doboz sértetlenségét! Ha szakadást vagy bármilyen sérülést találsz a csomagon, vetess fel jegyzőkönyvet a futárral, aki ezután visszaküldi a csomagot a feladónak. Átvétel után feltétlenül nézd meg, hogy a csomag tartalmazza-e a számlát és a kért termékeket a megfelelő darabszámban. Továbbá, vizsgáld meg a termékek lejárati dátumát. Ha bármilyen eltérést vagy hibát tapasztalsz, készíts fényképet, és küldd el nekünk e-mailben vagy faxon. A problémát jelezd nekünk minél előbb, de legfeljebb 3 munkanapon belül, és 5 munkanapon belül továbbítsd nekünk a kitöltött visszáru kérelmet (ún. RMA), melyet a www.ganoexcel.hu honlapunkon az ingyenesen letölthető dokumentumok között találsz.

 

fotogaleria icon videok icon

Kapcsolat

  • Ügyfélszolgálat:
    +36 1 796 1180
    +36-1/796-1181
    +36-1/796-1182
    +36-1/796-1183
  • Mobil elérhetőségünk: +36 30 782 1848
  • Bank Center, 1054 Budapest, Szabadság tér 7.
  • Fax: +36 1 796 1190